دربی 99| ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

13:38 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۹۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احتمال دارد ترکیب تیم فوتبال استقلال در مقابل پرسپولیس تغییراتی زیادی با هفته‌های گذشته نداشته باشد.

خبرگزاری میزان - قرار است از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه 29 آذر ماه) نود و نهمین دربی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود که احتمال دارد استقلال در خطوط مختلف تغییراتی جزیی را نسبت به بازی ‌های دیگر خود در مسابقات لیگ برتر برای این دیدار حساس داشته باشد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در هفته یازدهم مقابل هوادار تهران از ترکیب سیدحسین حسینی، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، سعید مهری، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و محمد محبی استفاده کرد که با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست داد.

به نظر می‌رسد ساپینتو در مهمترین دیدار لیگ برتر فوتبال ایران هم تغییر آنچنانی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت ندهد و با ترکیب بازی‌های قبلی خود و سیستم 3-3-4 به میدان برود. تغییرات ترکیب تیم فوتبال استقلال نسبت به دیدار هفته یازدهم فقط 2 جابجایی در خط دفاع و هافبک میانی است که به جای عارف غلامی و سعید مهری در بازی با سرخ‌پوشان پایتخت از احتمالاً از محمدحسین مرامند یا سیاوش یزدانی در قلب دفاع و مهدی مهدی‌پور بازی بگیرد.

البته در دیدار مقابل هوادار مهدی‌پور برای از دست ندادن دربی در صورت دریافت کارت زرد جای خودش را به مهری داد که در بازی امروز بار دیگر به ترکیب تیم بازخواهد گشت.

با این تفاسیر مربی پرتغالی در خط دروازه از سیدحسین حسینی استفاده خواهد کرد. در خط دفاعی‌اش از نفراتی همچون رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند یا سیاوش یزدانی، کوین یامگا، جعفر سلمانی بازی می‌گیرد. همچنین روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند در خط میانی هستند و محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری احتمالاً در نوک خط حمله قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *